wtorek, 14 marca 2017

Szuflada ze storczykami


Wybieramy się w niedzielę do naszych przyjaciół . Ostatnio jak się widzieliśmy to Iwonka wspomniała, że jak będę miała chwilkę to mogę jej zrobić pudełko na banknoty ... Ponieważ takowego nie miałam pomyślałam, że szufladka idealnie się nada na ten cel. Wiem też, że ulubionymi kwiatami Pani domu są storczyki . Ostatnimi czasy robili też remont sypialni - idealnie się wpasuję z kolorystyką  .... 
Mam nadzieję, że będzie zadowolona ☺
Do pomalowania kasetki  wykorzystałam farby Hag Art - bawełna , a przód szuflady - cappuccino . Przy pomocy szablonu odcisnęłam wzór pozłotą perłową Starwax. Całość polakierowałam Bartkiem - półmat oraz połysk. 










2 komentarze:

  1. Super kolorki; przód szufladki - z błyszczącym, perłowym wzorem - podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te storczyki oczywiście całość wykonana przecudnie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń