piątek, 5 kwietnia 2019

Rowerem do Paryża




Walizka spakowana , rower przygotowany - teraz tylko ruszyć w drogę , ale czy dam radę dojechać do Paryża....? 😍😍😅😅😏😏

Oczywiście to tylko żarty, bo z moją kondycją bym ledwo za Łodź wyjechała i już trzeba by było po mnie samochód wzywać  - taką mam moc 😌💪

Został mi kawałek z papieru ryżowego ITD COLLECTION R498  , który również wykorzystywałam do zrobienia czekoladownika  
który możecie sobie dokładnie obejrzeć TUTAJ ->



a teraz wracając do mojego rowerka...

Szablon , pastę strukturalną   farbę style matt , wosk copper oraz puder antyczny  kupiłam w moim ulubionym sklepie dla kreatywnych . Tam jest wszystko co kocham - Cadence , decoupage i scrapbooking.

Na surowe drewno ( pudełeczko 16/16 )  położyłam szablon z pastą , a po wyschnięciu pomalowałam bladym różem style matt. Zabezpieczyłam lakierem, żeby łatwiej mi było manewrować kolorami pudrów antycznych i pozostałych farb . Znowu polakierowałam - i tak do skutku, aż byłam zadowolona z efektu końcowego. Dla podkreślenia mojej łączki użyłam wosku postarzającego .

Góra to wcześniej wspomniany papier ryżowy ITD z lekka podrasowany pudrami antycznymi, żeby współpracował z całością pudełka. Wiele warstw lakieru ultramat Bartka i gotowe :)











Ta praca również ląduje jako  Inspiracja dla ITD COLLECTION


No i warto brać udział :) 

Bardzo dziękuję zespołowi ITD za dobrą zabawę 
i wyróżnienie :) 


A teraz pochwalę się co oprócz pięknych papierów
 jeszcze otrzymałam na dowód wyróżnienia






6 komentarzy:

  1. CUDO! Przepiękna praca. Dziękuje za udział w INSPIRACJACH dla ITD Collection na DIY. Pozdrawiam serdecznie i życze powodzenia. Magdalena DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się robi takie wzorki w drewnie? Przepięknie to wygląda. Już sobie zapisuję twojego bloga w ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu , bardzo mi miło, ze będziesz sobie obserwować co tworzę . Te wzorki o które pytasz to się robi na drewnie , a nie w drewnie przy pomocy masy szpachlowej i szablonu . Dokładnie to opisałam w artykule dla kreatywnych . U góry bloga po lewej stronie jest zakładka : Ja i świat kreatywnych zabaw . -Tam sobie możesz poczytać . Buziaki

      Usuń