niedziela, 11 czerwca 2017

Hobby Room - zabawa w skojarzenia



Pojawiła się fajna zabawa w jednym ze sklepów decoupage na facebook-u . Jest to sklep HobbyRoom  Zabawa polegała na tym, żeby podać skojarzenie jakie nasuwa nam się na myśl , kiedy słyszymy słowo decoupage . Ja mam zawsze jedno skojarzenie. Sprawiło ono, że odkryłam w sobie pasję, która daje mi możliwość odreagowywania , odstresowuje w codziennym pędzie życia. 
Tak napisałam :  Pewnie się zdziwicie co Wam napiszę. ... dla mnie zawsze pierwszym skojarzeniem będzie mój nieudolnie zrobiony słoiczek w szpitalu psychiatrycznym do którego trafiłam na miesiąc 3,5 roku temu po załamaniu nerwowym.... pierwsze 5 dni nie wychodziłam poza obręb wymagań jakie mi stawiali , ale kiedy odkryłam to coś .... decoupage .... oszalałam , znalazłam światełko w tunelu i zaczęłam coś tam tworzyć , co do dziś traktuje jako terapie bez której nie umiałabym już żyć. ... Z tym mi się kojarzy decouoage

Jakie było moje zdziwienie, kiedy dzisiaj przeczytałam wiadomość .....




Bardzo się cieszę i okazuje się po raz kolejny, że warto brać udział w różnych  zabawach, wyzwaniach , dla zabawy - ale czasem i coś można wygrać , albo zyskać dobre słowa ....
😍


1 komentarz:

  1. Jak na razie to ja tutaj nie widzę żadnych komentarzy.To na pewno jest bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń