wtorek, 18 kwietnia 2017

KONKURS - Lawendowe Klimaty


Moi kochani, właśnie przed chwilką oficjalnie się dowiedziałam, że wygrałam konkurs, który w ostatnim tygodniu miał miejsce w grupie Decoupage PL. Chodziło o to, aby stworzyć pracę w lawendowych klimatach . Kiedy obserwowałam jak się układają lajki ( bo od ich ilości zależała wygrana )  nie wierzyłam własnym oczom. Nie świadczy to o tym, że wątpię w swoją pracę, w to co robię, ale nie sądziłam, że uda mi się zdobyć I NAGRODĘ 




Zostałam też wyróżniona tym, że przez 2 tygodnie zdjęcie mojej pracy będzie widniało na stronie głównej grupy


To druga moja wygrana, i daje kopa , aby dalej tworzyć....no cóż , powiem tylko , że poniekąd zawdzięczam ją Dorotce , która w swoim sklepiku z cudownymi serwetkami - decoupage DekoLada ma takie śliczności . Natomiast boczki to moje ostatnie doświadczenia w łączeniu różnych kolorów farb kredowych Hag Art lub Daily Art  pozostawiając strukturę drewna ...( szkatułka , czy chustecznik ) .
A poniżej więcej zdjęć - jeszcze raz dziękuję : ) 









3 komentarze:

  1. Wow, gratuluję wygranej i życzę dalszych sulcesow.

    Amiluna-art.blogspot.Com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratuluję wygranej i życzę dalszych sulcesow.

    Amiluna-art.blogspot.Com

    OdpowiedzUsuń