wtorek, 27 sierpnia 2019

Czekolada w ogrodzie Dreera


Przyznacie , że zajadanie się czekoladą to świetna alternatywa dla złego samopoczucia. To już jest udowodnione, że zdecydowanie podnosi poziom serotoniny, więc zdecydowanie poprawia samopoczucie .A zajadanie czekolady w pięknym ogrodzie to przyjemność podwójna :) 

Niedawno otrzymałam w prezencie moc dobroci od GoatBox . 
Nigdy nie robiłam nic z wykorzystaniem gotowych form, bo zazwyczaj sama coś sobie klecę (wyjątkiem są tylko bazy do kartek , które na początku mojej przygody ze scrapem i owszem - zakupiłam ) .

 Ten czekoladownik wykorzystałam w pracy jako pierwszy z otrzymanego "pakietu" i uważam, że to genialna sprawa - szybko, przyjemnie , a jeszcze jak pod ręką są piękne papiery Primy to na serio niewiele trzeba :) 
Zdjęcia i tak nie oddadzą piękna tych papierów, i .... albo się sami przekonacie i sobie kupicie - ja  jestem wierna i robię to w sklepie dla kreatywnych , albo uwierzycie mi na słowo :) 
Jutro zakupię pyszną czekoladę, napiszę kilka słów i ... 
mam nadzieję, że sprawię komuś przyjemność :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz