piątek, 30 sierpnia 2019

Ukradkiem po czekoladę ...


Nie wiem jak sprawa wygląda u Was w domu, ale u mnie nie ma szans, żebym ukryła czekoladę . 
Moje chłopaki zawsze są wywęszą , ale oczywiście nigdy nie ma winnego ....oto dowód popełnienia zbrodni  😋😋


Czekoladownik ( baza #GoatBox )  jest tym razem w stylu vintage z wykorzystaniem papierów od Papierowego Potwora plus kolekcja z dzieciakami , ale gdzieś podziałam skąd ją mam , więc niestety , przepraszam, ale Wam nie podpowiem.
No i kto nie lubi czekolady .... taki czekoladownik to super alternatywa dla zwykłej kartki , bo można kogos obdarować nie tylko ciepłymi miłymi słowami, ale też słodkim dodatkiem ... polecam :) 









Skradając się po czekoladę mój syn zazwyczaj ma policzki wypchane ową słodkością , buziak brudny i przy tym wygląda tak komicznie , bo robi wyjątkowo niewinną minkę 😎😎😄😄😄






2 komentarze: