niedziela, 23 października 2016

Szkatułka mix media



Może się zastanawiacie dlaczego w tytule posta pojawiła się nazwa " mix media " ? . Otóż , chodzi o to, że podczas pracy zostały wykorzystane różne techniki rękodzieła . Nie wiedziałam jak nazwać tę szkatułkę, dlatego postanowiłam napisać właśnie tak. Dzięki temu na przyszłość, kiedy przeczytacie - mix media -  będziecie wiedzieć o co chodzi. Ponieważ wzięło mnie na bejce, toteż dół szkatułki pomalowałam 3 kolorami - dąb , sosna oraz garappa ( ta ostatnia firmy Bartek ) . Może nie widać dokładnie , które elementy jakim kolorem są pomalowane, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że tak jest - i jestem zadowolona , że udało się tak je połączyć bez granicy . Jak to się robi możecie sobie przeczytać w poprzednim poście szkatułka cieniowana bejcą Bartek  . 
Brzegi pokrywy  szkatułki pomalowałam niebieską farbą akrylową ( sama mieszałam kolor ) , po wyschnięciu świecowałam , i nałożyłam farbę kredową firmy Pentart - biały krem . Znowu czas.....schnięcie .....i papier ścierny 180 - aby powstała przecierka w stylu shabby chic . Środek to motyw serwetkowy - przyznam, że po raz pierwszy miałam problem z wtopieniem go w lakier, ponieważ okazało się po rozwarstwieniu serwetki, że motyw jest chropowaty , ale się udało. Nie wiem ile warstw lakieru położyłam, na zmianę ze szlifowaniem, ale dobrze, że mam lakier firmy Bartek, bo w innym przypadku, to chyba bym zrównała powierzchnię środka z brzegami :) :) 
Dekor na dolnej części wykonałam podobnie jak górę - wykorzystałam przecierkę oraz motyw serwetkowy . Środek pokrywy jak i dekor przyozdobiłam sznurkiem jutowym . 
Ponieważ lubię zdjęci, więc życzę miłego oglądania - i ewentualnie komentowania :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz