czwartek, 16 marca 2017

Sekretarzyk na Biblię


Zaszła potrzeba wykonania " opakowania " na Biblię dla dzieci. Poprosiłam o wymiary , imię obdarowanej i poruszyłam wyobraźnię ....co by tu zrobić, aby w przyszłości dziewczynka przemyślała treść zawartą na sekretarzyku , ale też traktowała go jako swój sekretny kącik. Jak byłam mała uwielbiałam takie pudełeczka, schowki i tajemne zakamarki. 
Pudło to połączenie drewna i sklejki - nie uważam, żeby jakość była powalająca, ale nic ciekawszego nie znalazłam. Podsunęłam pomysł jaki przyszedł mi do głowy, został zaakceptowany i przystąpiłam do pracy . 
Dół po całości , z wszystkich czterech stron  okleiłam serwetką , polakierowałam wielokrotnie lakierem półmat Bartek i zawoskowałam . 
Góra - to typowa przecierka - grafitowy ołówek i bawełna - farby kredowe Hag Art. 
Literki pomalowałam bejcą jasny popiel i pociągnęłam pozłotą perłową Starwax .
Róże wykonałam przy pomocy foremki silikonowej masą z Kika . 
Dekor owalny jest wykonany z płyty mdf , przetarłam go trzema kolorami - grafit, róż i bawełna .
Napis to transfer wydruku laserowego .... 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz