wtorek, 16 kwietnia 2019

Egzamin ósmoklasisty - matematyka


Mój syn ma dzisiaj egzamin ósmoklasisty z matematyki. Nie mogę nic przełknąć, tylko kawa mnie trzyma przy życiu .....

Bardzo to przeżywam, bo szczerze mówiąc nie pamiętam, abym widziała kiedykolwiek taki spokój , a jednocześnie przerażenie w jego oczach. 

Zrobiłam mu rano jego ulubiony omlet i kakao . 
Niestety, jak wyszedł moje emocje sięgnęły zenitu , więc żeby nie zwariować bez większego myślenia nad projektem po prostu " coś " zaczęłam robić...

Tak to wyszło -  mam nadzieję, że  podobny będzie efekt końcowy egzaminu Bartka - byle tylko myślał podczas pisania , a nie jak mama - bezmyślnie klecił co nie co :) :) 








2 komentarze:

  1. Kasiu jakbym czytała o sobie! Od wczoraj nie mogę sobie miejsca znaleźć A dzisiaj powstała spontaniczna lalka :). W trudnych warunkach przyszło naszym chłopcom pisać, ale wierzę że będzie dobrze! Już jutro ostani egzamin i mają chociaż to z głowy! Uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że blisko gdzieś jest ktoś taki jak Ty , kto czuje i odteagowuje podobnie jak ja .... Buziaki kochana 😘😘😘😘

      Usuń