piątek, 26 kwietnia 2019

Szkatułka na biżuterię


Przypudrowanie noska , ostatni szlif i gotowa do wyjścia.....
Każda z nas zwraca uwagę na coś innego , ale przyznacie, że kiedy jesteśmy już gotowe do wyjścia to wisienką na torcie jest piękna biżuteria  . 

Otóż to pudełko przeznaczone na CD ( 14/14 )  idealnie nadaje się na piękną kolię , perełki , czy jakiś inny element zdobiący dekolt  .

Moja propozycja w stylu shabby chic , bardzo delikatna przecierka  z żółtymi akcentami - nową zdobyczą  CADENCE _ SUN FLOWER  . Najczęściej przy stylu shabby używam lakieru ultramat, ale tym razem postawiłam na połysk, oczywiście Bartka .










5 komentarzy:

  1. Wpadłam tu dzięki Justynie 😃😃😃 I nie żałuje. Zostaje na stałe!!! Pięknie tu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że do mnie wpadlas, jak będziesz w Łodzi zapraszam N kawę - a póki co zapraszam do oglądania moich małych wyczynów - tylko mi jeszcze powiedz dzięki której Justynce bo znam 5 😂😂😂😂😂

      Usuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczkami, piękne rzeczy tworzysz, podziwiam pasję :-)
    Nieśmiało zapraszam do siebie:
    Niebanalna biżuteria
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za docenienie moich prac oraz za zaproszenie, z pewnością zajrzę :)

      Usuń