czwartek, 18 lutego 2016

Łączenie farb akrylowych

Nie mogę pozwolić na to, żeby wolny dzień się zmarnował. Byłam dzisiaj w Home & You i kupiłam nowe serwetki - jak zwykle :)  Wzięłam się za  podstawki pod kubki , a w międzyczasie jeszcze świeczki jakieś przewinęły się przez moje rączki. Niespodzianka mnie też spotkała , kiedy chciałam uzyskać seledynowy delikatny kolor, a powstał piękny miętowy ( postanowiłam to jednak tak zostawić ) - to jest właśnie łączenie farb akrylowych - zupełnie nie wiadomo co wyjdzie
....teraz sobie schnie, a jutro pewnie coś sklecę dalej...
..

Skleciłam, a jakże....przecierka biało-miętowa, która była wielkim niewypałem, bo zupełnie nie pasuje do zieleni jaka jest na serwetce i kicha :( :(  Jutro się za to dalej wezmę, bo dziś już nie mam głowy 


Emotikon tongue

Emotikon fr....Strona z motywem schnie, a jutro przemaluję tą mięte, zaciapam  - pomyśę, jak będę miała świeży umysł, bo dziś głowa odmawia mi posłuszeństwa :) 

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten sklep - jak tylko mogę to zaglądam tam, i poluję na fajne dodatki :D

    OdpowiedzUsuń