sobota, 23 października 2021

Kawa zatopiona w blasku świec

 



Mój ulubiony zestaw - dlaczego? 
Kto mnie zna nie będzie miał problemu z odpowiedzią na to pytanie :) 
Większość z Was jednak mnie nie zna, więc Wam powiem 
- kocham kawę.
Moja ulubiona to mała czarna bez cukru i bez mleka 
Wykorzystałam do niej wosk żelowy i dwa barwniki 
- oczywiście pachnie kawusią ...mniamm

Kolejna, już troszkę większa, to caffe latte , więc wosk sojowy się do niej nadał idealnie. Pachnie kawowo-mlecznie i na wierzchu jest posypana cynamonem .


I na koniec duża cappuccino, w której zatopiłam prawdziwą kawę, co powoduje, że faktycznie wygląda jak prawdziwa i meeeeega pachnie . Tutaj też wykorzystałam wosk sojowy



21 komentarzy:

  1. Przeglądnęłam wszystkie świece z ostatnich postów i jestem nimi zauroczona, są przepiękne, urocze a do tego "smakowite", kojarzą mi się z najlepszymi deserami i koktajlami,pobudzają apetyt i wyobrażam sobie jak pachną.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,że się podobają. Dopiero od niedawna zaczęłam je tworzyć, więc takie słowa to jak miód na moje serce . Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajne pomysły. Sam lubię świeczki zapachowe, ale najczęściej kupuję je w sklepach.
    https://dezyderata.com/leczenie-alkoholizmu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach są najczęściej z parafiny , ja tworzę z ekologicznych produktów, które podczas spalania nie wydzielają trujących substancji. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Takie świece będą idealne dla miłośników kawy. Sam się do nich zaliczam i bardzo chętnie kupiłbym kilka sztuk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzę działalności, więc raczej tworzę dla najbliższych i znajomych . Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają, szkoda że nie sprzedaje ich Pani gdzieś w sklepie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł i super wykonanie, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dość że piękne to jeszcze zrobione z ekologicznych produktów! Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że Pani ich nie sprzedaje, wyglądają super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sprawa, zamierzam niedługo kupić kilka takich dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujące, naprawdę Panią podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz wspaniały gust! Gdzie można znaleźć te piękne akcesoria

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł. uwielbiam świece zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i ciekawy opis ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to obłędnie! Wspaniałe zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania!!

    OdpowiedzUsuń