niedziela, 18 lutego 2018

Babcina szuflada


Jeśli w pracy jest nuta romantyzmu, stylu retro, vintage lub shabby chic to znaczy , że to jest to, co lubię najbardziej . Ta szufladka całkowicie oddaje klimat  jaki panował u mojej babci. 
Coś mnie na wspominki wzięło ...
Babcia miała otomanę na której uwielbiałam przesiadywać - dokładnie taką jak motywy na tym papierze, zresztą ulubione kolory mojej babci to wypisz , wymaluj właśnie TE . 
Pomyślałam sobie , że mogę to wykorzystać i stworzyć coś bardzo prostego , jednocześnie miłego dla mojego serca ....

Jak zawsze przygotowałam drewienko malując białą farbą akrylową , potem klej ( to już druga praca z klejem Starwaxu - jest super ) , papier ryżowy z kolekcji ITD . Po wielokrotnym lakierowaniu ultramatem Bartka przetarłam brzegi ciekłą patyną Pentartu .




Boczki i dół grubo pociągnęłam pędzlem farbą kredową kamienna grota Vittorino połączoną z turkusem Daily Art - dzięki temu stworzyłam wrażenie kartek w książce i postarzyłam je patyną.




Najpierw chciałam zamontować gałkę, ale doszłam do wniosku , że rączka retro przetarta turkusowym pudrem antycznym Cadence  będzie lepiej wyglądać, i chyba tak jest :) 



Do kompletu zrobiłam jeszcze świeczkę . Pierwszy raz zaczęłam tworzyć esy-floresy konturówką Renesansu, potem pomalowałam świeczkę tymi samymi farbami co szufladę, na koniec farba hi-lite green Cadence i patyna Pentartu 

A tak się prezentuje w świetle słońca które wyszło dosłownie na 5 minut, więc szybko wykorzystałam okazję :) 











21 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace! Każde zdjęcie podkreśla ich walory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta kolorystyka :) Szufladka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ urocza babcina szufladka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna praca;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna praca:) Dziękuję za udziała w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny mebel, taki w stylu vintage :)

    OdpowiedzUsuń