sobota, 24 lutego 2018

Kwiaty w zardzewiałym ogrodzie


Noooooo i w końcu znalazłam najlepszy ( dla mnie oczywiście ) preparat do transferu. Do tej pory z dobrym efektem robiłam to przy pomocy lakierów .
Niedawno była ogromna wyprzedaż producenta Starwax na różne produkty. Między innymi właśnie ON. Pomyślałam sobie tak - za złotówkę mogę spróbować - i był to strzał w dziesiątkę .



Jest rewelacyjny. Postępuje się z nim jak z każdym innym , tzn dwa razy pomalowałam elementy drewniane i dwa razy papier ( w tym wypadku jest to cudny papier do scrapbookingu , który kupiłam w sklepie dla kreatywnych ) . Zrobiłam to wieczorem , a rano wszystko pięknie się rolowało i wydruk nie zszedł , a praca to istna bajka . Nie pozostaje żadna błonka , która w innych preparatach tak bardzo mnie denerwowała i nie trzeba kulać dziesiątki razy - dosłownie 3 razy i gotowe . 
 Potem tylko boczki pomalowałam cudowną farbą Cadence extreme light - orange antique . Troszkę podrasowałam transfery wydruku i wielokrotne polakierowałam  półmatem Bartka, żeby nadać  delikatnego połysku . Zdecydowanie jestem zwolenniczką matu, ale ta farba jest tak piękna, że  nie chciałam zatracić jej oryginalnego delikatnego blasku  . Przy pomocy szablonu turkusowym pudrem antycznym wykonałam napisy i .... gotowe. 
Długo się zastanawiałam co zrobić z przodu szufladki, ale ona jest tak delikatna, że żadna gałka mi nie pasowała, a niestety nie miałam też malutkiej kołatki . 

A poniżej galeria zdjęć - miłego oglądania 😃😃




















Tabliczka również wykonana techniką transferową :) 

13 komentarzy:

  1. Cóż ja mogę Kasiu napisać .... PIĘKNE . A obejrzę sobie jeszcze raz. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Bogusiu :) jak miło czytać takie słowa <3

      Usuń
  2. Cudowne maleństwo :) i perfekcyjne wykonanie transferu :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :) pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, klimatyczna praca - transfer wyszedł idealnie - też uważam ten preparat za jeden z najlepszych na rynku :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. ..ale ładne;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż by się chciało z tego pudełka jakieś skarby dawno zapomniane wyciągnąć albo stare listy miłosne. Dziękuję za udział w wyzwaniu AP

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny komentarz. Dziękuję bardzo 😉😆

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna jest, bardzo podobają mi się kolory których użyłaś, no cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu AP-DT Reniferove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że tak się podoba moja praca :) Tak naprawdę to tylko dzięki transferowi, bo nie ma takich serwetek , ani papierów :)

      Usuń
  8. Niestety, przegapiłam tą wyprzedaż - wielka szkoda, mogłabym zaopatrzyć się w niezbędne produkty, których na chwilę obecną nie posiadam, a które są mi naprawdę potrzebne!

    OdpowiedzUsuń