czwartek, 15 lutego 2018

Studio Figura Łódź Retkinia


 

Od maja 2017 roku studio figura Łódź Retkinia to moja baza na odreagowanie i wyrzucenie z siebie wszystkiego co zbędne .... z kilogramami włącznie. Pracują tam cudowne , przyjazne dziewczyny , które oprócz tego , że znają się na tym co robią i co proponują ( różne stacje treningowe )  to są normalne i rozumieją, że czasem się nie chce, nie można, albo .... ( one już wiedzą co 😏 ). 
Po dłuższej przerwie chorobowej postanowiłam znowu rozruszać moje ciało, bo się zasiedziało i zgęziało - jak zniechęcony do życia człek.... Wystarczyła jedna wizyta i moje samopoczucie zaczęło wracać na swoje miejsce  .Oczywiście chodzę tam regularnie, bo ruszać się trzeba ...i jak przy tym dobrze się czuję , to czemu nie ????  Jak nie wierzycie , to sami spróbujcie. 
W zeszłym tygodniu pojawiła się nowa stacja, która urzekła mnie od pierwszego wejrzenia , a raczej posiedzenia.... sauna infrared. To są tropiki , których mi brak, a środek zimy na te endorfiny to najlepszy z możliwych czasów .... 

Ale do rzeczy - piszę o studio , a wrzucam fotę pudełka i świeczki.
Otóż ... klimat studia to szaro-białe ściany i panele,  chromowe elementy dekoracyjne  plus zielone dodatki ( dokładnie taka zieleń jak na zdjęciu ) . Wchodzę do toalety, która jest bardzo przyjemnym miejscem i oczom nie wierzę 😲😲😲
Na półce stoi beznadziejne pudełko w kolorze sosny ze złotymi zawiasami. Załamka. Nie mogłam tego zdzierżyć, więc wzięłam je do domu i postanowiłam zrobić coś, co - bez względu jak zrobię , to i tak będzie lepiej wyglądać jak to surowe " coś 
Kiedyś w Gdańsku kupiłam dwie farby akrylowe o bardzo intensywnym kolorze , i w końcu jedna z nich doczekała się wykorzystania. 
Najpierw odkręciłam metalowe elementy i psiknęłam je chromem, potem pudło pomalowałam farbą , ale nie pędzlem tylko gabką tworząc chropowatą strukturę. Lakier i wosk dla zabezpieczenia , potem skręciłam , przykleiłam metalowy narożnik  i  kamyczki dekoracyjne . Do kompletu machnęłam świeczuszkę i już ....
Najważniejsze, że pudło nie bije po oczach swoją surowością i bezguściem, a dziewczyny zadowolone ..... 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz