wtorek, 1 maja 2018

Vintage w kolorze blue


Papiery do scrapu są przepiękne i dają dużo możliwości , ale jest warunek - trzeba je tak poukładać, żeby tworzyły całość i miały tzw. ręce i nogi.....
Jestem niepoprawną  romantyczką stąd powstała kartka , dzięki której treści w niej zapisane pozostaną FOREVER w sercu obdarowanego ...

Ja dopiero raczkuję w tej dziedzinie , ale szczerze mówiąc daje mi to ogromną radość.



Papiery , z których powstała praca to skarby z LemonCraft : Forget Me Not 04, oraz  Craft&You Vintage Time 9
Tak jak już wspomniałam - to dopiero moje początki , więc proszę o wyrozumiałość







2 komentarze:

  1. Naprawdę urocza kartka. Jak ja lubię styl Vintage! <3 Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft. :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa, tym bardziej że to dopiero moje początki :)

      Usuń