piątek, 25 maja 2018

Vintage legend - Dziewczynka z misiem


Już dawno chciałam zrobić coś z tą dziewczynką, ale ciągle nie było mi po drodze. Nareszcie wpadło w moje ręce odpowiednie pudełeczko i od razu wiedziałam z jakim przeznaczeniem ono będzie.
Bardzo prosta praca . 

Jeśli ktoś z Was nie potrafi sobie samemu odrapać farby to z pomocą przychodzi super preparat Cadence - antyczne gesso Vintage Legend . 

Pomalowałam dolną część pudełeczka grafitową farbą hybrydową , a  po wyschnięciu przetarłam świeczką.  Na to nałożyłam wcześniej wspomniany preparat Vintage legend , który zawiera w sobie nierównomierne granulki. Własnie dzięki tym granulkom po wyschnięciu farba schodzi bez problemu przy użyciu papieru ściernego  zostawiając efekt zdartej starej farby - shabby chic .
Tak to wygląda z bliska 






 Jeśli zaś chodzi o górną część to najpierw pomalowałam pudełko białą farbą hybrydową , potem przykleiłam na klej do docu grafikę zdjęcia wydrukowaną na papierze ryżowym. Wszystko wielokrotnie polakierowałam ultramatem Bartka , w międzyczasie pstryknęłam splash'a i już :) 








Każda mała kobietka , która kocha misie uwielbia też pudełeczka w których trzyma swoje cenny skarby - i to własnie dla niej jest to pudełeczko . 
Mam nadzieję, że zawartość będzie się zmieniała razem z upływem czasu, a pudełeczko będzie przypominać, że każda kobieta ma w sobie odrobinę dziecka .

Wykorzystałam tylko 3 produkty które możecie kupić w sklepie dla kreatywnych


10 komentarzy:

  1. Minimalizm w wykorzystaniu narzędzi do pracy...a jaki śliczny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło kiedy czytam że coś co zrobiłam komuś się podoba . Dziękuję 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Великолепная винтажная работа!!! Спасибо за участие в задании Аrt-piaskownicу! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze pudełeczko! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń