sobota, 25 sierpnia 2018

Album z ruchomą kaskadą


I kolejny mój  pierwszy raz - tym razem album z wykorzystaniem kaskady kart.
Opakowanie i całą zawartość zrobiłam od A-Z samodzielnie co tym bardziej powoduje u mnie miłe uczucia - że jednak potrafię, choć na początku wydaje się trudne.
Przekonałam się także, że wcale nie trzeba mieć dużo, żeby zrobić sobie taki album - wystarczy kilka papierów , jakieś tekturki, czy kartony ( jest ich wszędzie pełno , np opakowania po spożywce ), pomysł i już..... 

GALERIA ZDJĘĆ













KASKADA 
















6 komentarzy:

  1. Albumu z kaskadą jeszcze nie robiłam a widzę, że warto się za taki zabrać.
    Podoba mi się Twój, podobają mi się też te papiery (akurat mam takie ale ... ptaszków już nie bo na niekończącą się kartkę użyłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danka, ten z wysuwaną taśma jest dla mnie jeszcze nie do ogarnięcia, ale ta kaskada ie jest taka trudna :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Każde rękodzieło to coś wyjątkowego , bo od serca 😉😆

      Usuń