sobota, 25 sierpnia 2018

Wielowarstwowa kartka vintage inspirowana wspólnym scrapowaniem z Artimeno


Wczoraj wraz z koleżankami z grupy Artimeno miałyśmy przyjemność scrapować wspólnie z Hanią Wojtaszewską . Wcześniej można było zakupić KIT ze wszystkimi potrzebnymi elementami, ale z racji moich braków finansowych postanowiłam pobawić się z dziewczynami , ale tym co miałam w domu. 
Komplet zawierał kartkę i pudełko , ale ja poprzestałam tylko na kartce. 
Jestem bardzo wdzięczna za tę wiedzę, bo jak wiecie dopiero niedawno mnie wzięło na poważnie i jeszcze daleka droga przede mną , żeby nauczyć się robić tak piękne kompozycje. 

Tak wygląda kartka , która była robiona pod czujnym okiem Hani , a zaprojektowała ją Ania Sitarz


Szczerze powiem, że bym czegoś takiego sama na pewno nie wymyśliła....

A TO MOJA PRACA 

















Już zrobiłam drugą kartkę, która była zadaniem domowym do samodzielnego wykonania, lecz niestety nie mogłam zrobić zdjęć, bo brak światła dziennego spowodował , że kolory na niej są mega beznadziejne....muszę więc zrobić je jutro :) 

Jeszcze raz dziękuję dziewczyny za super spędzony czas i dużą dawkę wiedzy :) 

PRACA DOMOWA 












A TO RAZEM DWIE PRACE 






14 komentarzy:

  1. świetnie sobie poradziłaś !!! czekam na drugą karteczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, można dopatrzyć się wielu punktów wspólnych z oryginałem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną kartkę zrobiłaś :) Podoba mi się to, że użyłaś tego co miałaś, i wyszło naprawdę wspaniale :) Ja również dobrze się bawiłam przy wspólnym scrapowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi miło, kiedy czytam takie komentarze, to miód na moje serce :)

      Usuń
  4. Ach te nasze artystyczne dusze - jak dobrze że każdy ma swoje pomysły i nawet wobec wyzwania z niełatwą kartką zrobiłaś swoją wersję, ładnie to sobie skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mam gęsią skórkę jak to czytam - tak się cieszę, że moje staranie nie poszły na marne , dziękuję :)

      Usuń
  5. Jaka ja jestem z Was dumna i jaka szczęśliwa.
    Jak widzisz, że ktoś tak pięknie odtwarza,
    specjalnie do tego przygotowane projekty, wykorzystuje wskazówki i chłonie wiedzę, to serce rośnie. Jak widzisz że godziny przygotowań dają takie efekty - to chce się dla Was pracować.
    Kasiu, podpisuję się pod słowami Inki. BrawoTy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANiu, ogromnie się cieszę, że tak bezinteresowanie pragniesz pomagać takim niemowlakom scrapu jak ja - to są moje początki, a z podpowiedziami na livie i tutkami rośnie moja wiedza, pomysły i zapał - bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń