wtorek, 5 czerwca 2018

Rose retro - vintage


Zwykłe kartonowe pudełko zakupione w empiku ( bardzo dobra jakość ) postanowiłam klasycznie " zdekupażować " i mocno pobrudzić ciekłą patyną pentartu .

Przyklejenie papieru ryżowego do przygotowanego podłoża nie jest trudnym zajęciem , gdyż papierem tym można bezproblemowo manewrować, natomiast serwetka to już wyższy poziom trudności. Dużo czasu zajęło mi zdobycie tej umiejętności. Ciągle mi się serwetka rwała, albo marszczyła. Jednak nie można się zniechęcać - jak się coś chce osiągnąć to wystarczy nad tym popracować. To nie znaczy że nie pojawi się już zmarszczka, albo się serwetka nie rozerwie, ale nie robię już z tego problemu .

Na tym pudełku góra to papier ryżowy , a dół serwetka.
Najpierw całość pomalowałam białą farbą hybrydową Cadence ( ma świetne krycie i pozostawia płaszczyznę, z którą już nic nie trzeba robić, aby przyklejać motywy - jest idealna ) . 
Jak już motywy były na pudełku wielokrotnie polakierowałam ultramatem Bartka , oczywiście pomiędzy warstwami szlifowałam papierem ściernym . 
Zamiar był - retro vintage , więc cały dół przetarłam ciekłą patyną pentartu i wykorzystałam szablony, ale z pełną świadomością odcisnęłam je tak, żeby wyglądały na zniszczone i rozmazane . 
NO i.... tak powstało kolejne pudełeczko na tzw. " cosie " 












3 komentarze:

  1. Aż się nie chce wierzyć, że jest to "nowa" rzecz. Wyszło fajnie, może też coś pokombinuje w tym kierunku, bo takie pudełko na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty do malowania mieszkania? Polecono mi www.cromadex.pl.

    OdpowiedzUsuń