sobota, 30 maja 2020

Na górze róże ...


Lubicie kwiaty ? Bo ja je kocham i bardzo ubolewam, że nie mam własnego ogródka. Muszę się zadowalać małym balkonikiem , który pachnie bratkami i pięknie się do mnie uśmiecha..
.
Ale do rzeczy. Prawda, że ładne pudełeczko ? Może i jestem nieskromna , jednak bardzo ta grafika mnie urzekła. Szczerze mówiąc nie tworzę szkatułek z nóżkami, ale w tym wypadku same się prosiły,.A że nie lubię przesytu musiałam zdecydować, czy rączka, czy nóżki - dobrze , że nasz Stwórca nie miał takiego dylematu - On jest doskonały i wie, że jedno i drugie jest niezbędne do życia. 

No schodzę z tematu dzisiaj non stop . Dobra , wracamy do pudełka. Rozpisywać się nie będę, bo najzwyczajniej mi się nie chce - a co, są takie dni . Grafika od Carftskryni , piękne farby hybrydowe od Cadence, lakier od Bartka i duuuuuuuuużo serduszka . 









Pracę zgłaszałam na konkurs - co prawda nie wygrałam, ale wdzięczna jestem za wszystkie głosy, a troszkę ich było :) 

2 komentarze:

  1. Ja mam bzika na punkcie szkatułek, więc to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Też lubię różne szkatułki, szkatułeczki, pudełeczka :)

      Usuń