czwartek, 7 maja 2020

Skrzyneczka na dziecięce zabawki


Ponad rok temu kupiłam w promocji duży papier ryzowy ze Stamperii , ale wykonanie prac dozuję sobie dość oszczędnie. Z serii tej powstał tylko piórnik Miś Teedy , ale zapewniam Was , że niebawem wykorzystam kolejne obrazki .

Dość długo szukałam odpowiedniego pudełeczka , bo też wymiary tej grafiki są nietypowe . Podobno kto szuka ten znajduje, i tak właśnie się stało. Znalazłam tę skrzyneczkę w Drewnlandii. 

Całość, oprócz wierzchu pomalowałam bejcą oliwkową , a potem wykorzystałam do postarzenia farb Cadence . Myślę sobie, że przy grafikach, które są barwne i mocno skupiające na sobie wzrok nie można przesadzać z resztą , a drewniany charakter pudełka dodaje jej smaczku starocia .










3 komentarze:

  1. Przepiękna, wyjątkowa skrzynka, byłaby idealna na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli szukacie sprawdzonej oferty z zabawkami dla dzieci, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę https://www.tinylove.com/pl_pl/ , gdzie znajdziecie najróżniejsze zabawki dla dzieci. Sam wielokrotnie robiłem u nich zakupy i nigdy nie było najmniejszego problemu.

    OdpowiedzUsuń