czwartek, 18 czerwca 2020

Różana herbatka z małym dodatkiem


Po zaokraglonych pudełkach te drewniane czekoladowniki  to moja ulubiona forma ozdabiania metodą decoupage . Przede wszystkim dlatego , że mają dwojakie zastosowanie - można do niego włożyć czekoladę , smakowe herbatki,  kartę z zyczeniami , pięknie zapakowaną biżuterię, albo przybory piśmiennicze.

Tym razem w środku nie ma nic , bo obdarowana sama zdecyduje na co przeznaczy to pudełeczko. 
Grafika od Craftskrynii jest przyklejona klejem do decoupage i wielokrotnie polakierowana Bartkiem. Natomiast dół malowałam farbami Cadence wykorzystując kolorystykę z obrazka. 










4 komentarze:

  1. Śliczna jest ta szkatułka :) ja mam bzika na punkcie pudełek i szkatułek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka to prawdziwe arcydzieło. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń