niedziela, 19 lipca 2020

Panna Młoda z przedszkola


Ostatnio nie bywam tutaj zbyt często a to za sprawą ciepła i ukochania przyrody. Ponieważ mogę bez obaw wsiadać na rower i podziwiać dzieła stwórcze, to każdą wolną chwilę wykorzystuję żeby się nacieszyć na zapas ( choć chyba tak nie da rady ).

Jednak okoliczności czasem powodują, że siadam do pracy twórczej i przyznam,że nadal odnajduję w sobie pokłady pomysłów - więc jest ze mną wszystko w porządku. 

Koleżanka z pracy na początku sierpnia wychodzi za mąż i składaliśmy się na mały drobiazg. No i po co kupować kartkę jak ja mogę zrobić, a czynię to z niekłamaną przyjemnością .
Na pięknym połyskującym tle przykleiłam na dystans kartkę z kolekcji Craft&You  Pastel Wedding i już. Doszłam do wniosku, że on sam w sobie jest tak piękny, że nie ma co wydziwiać. Kwiatuszki i listki powycinałam dziurkaczem z resztek które mi zostały - też ztej kolekcji i powstała delikatna pastelowa forma młodej dla Malwiny. Mam nadzieję, że będzie ona miłym dodatkiem do prezentu. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz