środa, 16 września 2020

Wyjątkowy moment - róże zatopione w shaker box

 


Każdy ma w swoim życiu wyjątkowe momenty - ja ze swojej strony życzę Wam z całego serca by było ich jak najwięcej.

Dziś zapraszam Wam do kolejnego prostego projektu , który cieszy oko i dla mnie ze względu na swoją skromność zyskuje na urodzie. Czasem wystarczy by coś stało się lepszą wersją samej siebie - i tym razem chyba się udało . 

Kartki z drukiem przepięknych róż dostałam dawno temu  w prezencie i długo  czekały na box, ale doczekały się na sheker box. Grafika była na środku , a ja ją tylko zatopiłam w folię ( to jest właśnie shaker box )  i podsypałam świecącymi drobinkami . Dla mnie mega, ale wiem , że są różne gusta i guściki . 







12 komentarzy:

  1. Wspaniała prostota, wyszło bardzo elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym okienkiem. Kartka prezentuje się bardzo oryginalnie.
    https://zyjswiadomie.life/nerwica-lekowa-objawy-i-wskazowki-jak-ja-leczyc/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się pisać o tym co robię tak od serca jak w pamiętniku, majac nadzieję , że ktoś skorzysta .... nad jednym tylko ubolewam - brak czasu .... pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję. Taki styl bardzo lubię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń