sobota, 3 października 2020

Perły w różanej szufladce

 


To cała ja ....

Romantyzm mnie nie opuszcza, i choć czasem chcę się od niego na chwilkę oddalić to i tak szybko do mnie wraca. Kocham wszystko co ma związek z delikatnością, subtelnością i minimalizmem.

Dlatego też  kolejna moja praca jest subtelna i prosta do wykonania nawet dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z decoupage. 

Surowy przedmiot ( w tym wypadku szufladkę ) pomalowałam farbą kredową, ale nie zwykłą, tylko wash effect . Ja użyłam tutaj  koloru  antyczna biel. Jest to półprzeźroczysta matowa farba na bazie wody . Stosujemy ją w celu uzyskania lekkiego wyblakłego koloru. Intensywność koloru można kontrolować , ponieważ nie  schnie tak szybko jak standardowa farba kredowa i dzięki temu można się z nią pięknie pobawić tworząc niejednolitą powierzchnię. Wszystko zależy od osobistych upodobań. Jest ich dosyć dużo i cena bardzo przystępna , a całą paletę kolorystyczną możecie zobaczyć tutaj  Dla tych, którzy preferują surową strukturę drewna będzie ona dobrą alternatywą dla bejcy. 

Co do grafiki, to pochodzi od Craftskrynii . Jest to papier klasyczny , który przed położeniem na przygotowaną klejem powierzchnię lekko zwilżamy wodą, a następnie za pomocą ściereczki dociskamy i wygładzadzamy, aby usunąć ewentualne pęcherze powietrza. 

Na koniec każdą pracę należy zabezpieczyć lakierem. Ja kładę wiele warstw lakieru tak, by stworzyć wrażenie, jakby grafika była wtopiona w przedmiot. 

W razie wątpliwości piszcie, chętnie pomogę, pokieruję, odpowiem na wszelkie pytania, jeśli tylko będę umiała :) :) 












2 komentarze:

  1. Piękna skrzyneczka na biżuterię. Myślę, że każda kobieta marzy o takiej.
    elektryk krakow -> technikan.pl/elektryk/krakow

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna szkatułka. Pasuje idealnie do przechowywania eleganckiej biżuterii.https://sanjo.pl/odswiezacze-powietrza

    OdpowiedzUsuń