sobota, 24 lipca 2021

Różany Chustecznik w naturalnych klimatach

Po długiej , bardzo długiej przerwie ruszyłam z chustecznikami. Powodem była moja córeczka i mamusia, które mnie zmotywowały do działania chcąc zrobić prezent dla swoich znajomych.

Jak widać na zdjęciu ten chustecznik trafił do wnętrza, które jest w surowym drewnie , a właścicielka ma dodatki z elementami błękitu. Przy czym nalezy dodać, że bardzo kocha róże. 

Jej radość jest moją radośćią :) 

Chustecznik pomalowałam tylko lakierem, aby zabezpieczyć drewno, jedynie górna część dostała błękitny element , a jego sprawcą była farba Cadence. Boczne ścianki w różanych podkładkach to typowy decoupage z wykorzystaniem serwetek. 



A to kolaż zdjęć z wnetrza w których chustecznik się zadomowił - oby służył tylko do ocierania łez radości 

a wszelkie smutki i choroby go nie ruszały :) 



 

6 komentarzy:

  1. wygląda przepięknie, chętnie zobaczę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo ładne, robiące wrażenie. Myślę, że to idealny Wystrój wnętrz Dzięki takim dodatkom, można dodać niepowtarzalnego klimatu we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny niezbędnik dla każdej kobiety, która tak jak ja lubi sobie popłakać na dobrej komedii romantycznej :)

    OdpowiedzUsuń