niedziela, 27 czerwca 2021

Naturalne mydełka 3D z zatopionymi kwiatami

 


Wpadłam na pomysł zrobienia mydełek 3D. Już kiedyś próbowałam , ale na tych foremkach jeszcze nie. Nie wiedziałam co mi z tego wyjdzie, ale oczami wyobraźni próbowałam zobaczyć moją pracę z drugiej strony. Rzeczywistość przeszła moje najśmielsze oczekiwania - byłam zachwycona . 

Są naturalne, na bazie oleju z oliwek i masła shea 





To mydłęko wraz z karteczką było przeznaczone 
dla wychowawczyni mojego syna 




















2 komentarze:

  1. Lubię naturalne mydła, nie tylko jako dekorację, ale uzywam ich na co dzień. Dawno jednak nie widziałam takich ładnych mydełek jak we wpisie. I chyba nawet szkoda byłoby mi ich używać.

    Od dawna chciałam sie zabrać za robienie mydeł, szczególnie, ze nie wydaje się to takie trudne. Może na weekend spróbuję swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam serdecznie do spróbowania, to daje dużo radości. Pozdrawiam

      Usuń