wtorek, 1 lutego 2022

Pastelowe komplety świeczek


 Największy ze wszystkich ludzi, Jezus, powiedział słowa, które są moim mottem życiowym :

           "Więcej szczęścia jest z dawania, niż z otrzymywania" 

Toteż ten kompet świeczek wylądował na śląsku u mojej rodzinki. Obdarowani szczęśliwi, a ja zadowolona, że mogłam im sprawić radość :) 

I tu też się sprawdza maxyma - dla każdego, coś dobrego

                  Ciocia lubi kolor niebieski, a świeczki mają zapach kawy



Moja kochana kuzynka otacza się ciepłymi promieniami słońca ,
 a nozdrza pochłaniają wszelkie cytrusy


               Natomiast wujaszek to miłośnik pomarańczy, piernika i wanilii 





9 komentarzy:

  1. Piękne świeczki Kasiu, aż przez ekran komputera pachną! :)))
    Zgadzam się z tym, że dawanie, obdarowywanie, to ogromna radość.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa i również serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne prezenty wykonałaś. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Samodzielne wykonywanie świeczek jest bardzo łatwe i można zrobić model, który najbardziej nam odpowiada pod względem zapachu i wyglądu.
    https://www.onestream.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktualnie czyszczę podobne. Na początku miałam plan aby wyszlifowac do surowego drewna, ale to mozolne zajecie i aktualnie rozwazam pomalowanie całego krzesła na kolorowo ;)

    Jesli chcecie zabrać sie za odnawianie polecam zajrzeć sobie na stronę:
    https://inzynieriaabc.pl/bezkoncowe-pasy-scierne/


    Jest tutaj kilka informacji jak szlifować papierem ściernym. Polecam sobie poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te świeczki są tak piękne, że szkoda byłby mi je było wypalić.
    https://dezyderata.com/czy-mozna-zmusic-alkoholika-do-leczenia/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o mnie, to staram się wspierać lokalnych przedsiębiorców i polskie firmy, dlatego regularnie korzystam z oferty sklepu internetowego https://www.pakamera.pl . W ich ofercie znajdziecie najróżniejsze rękodzieła wykonane przez polskie manufaktury.

    OdpowiedzUsuń
  7. We willen graag de uitzonderlijke service erkennen die we tijdens het hele herfinancieringsproces hebben ontvangen. De professionaliteit en kennis van de heer Pedro van de leningmaatschappij was indrukwekkend en werd echt gewaardeerd. De heer Pedro is een betrouwbare leningfunctionaris. In het verleden hebben we ervaring met verschillende andere banken en vonden we het proces frustrerend en vervelend. De heer Pedro deed het onmogelijke om ervoor te zorgen dat aan al onze behoeften werd voldaan en dat alles grondig en efficiënt werd afgehandeld. We hebben en zullen hem in de toekomst blijven aanbevelen.” Mr Pedro Contact E-mail:
    pedroloanss@gmail.com WhatsApp+1-510-854-9661

    OdpowiedzUsuń