piątek, 16 września 2022

Peonie w świeczkowej odsłonie


 Kocham peonie w każdej odsłonie. Wymyśliłam sobie, że zrobię lodową inspirację wykorzystując foremkę peoni. Ja jestem zadowolona, i to bardzo. Obdarowani nie ukrywali zachwytu,a zapach......mhmhmhmhm coś cuodwnego:) Takie rękodzieło spełnia swoje zadanie - daje satysfakcję zarówno jednej jak i drugiej stronie .

Knoty drewniane, cudowne zapachy - to jest to, czego oczekuje każda Pani domu kochająca niepowtarzalne klimaty, a co więcej - nie jest to steryna, która jest niezdrowa i podczas spalania wytwarza trujące związki chemiczne, lecz naturalny wosk sojowy 









6 komentarzy:

  1. Polecam zwrócić uwagę na piękną ceramikę, którą można znaleźć w niewielkich polskich pracowniach ceramicznych. Na przyklad w Boleslawcu - ceramika ta znana jest na cały świat i od wieków maloawna recznie:
    https://andyceramika.pl/

    Od siebie polecam zerknąć sobie na stronę. Można zobaczyć jakie cuda można w niej zamówić :)

    Można przy tym kompletować ceramikę z różnych serii - wszystko będzie do siebie pasowało

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo rety, ale mnie zauroczyłaś tymi świeczkami. Ja też uwielbiam peonie. W ogóle kocham kwiaty. Czekam na stokrotki i kaczeńce. Śliczne ozdoby.

    Pozdrawiam najserdeczniej z Krakowa

    Kasia Dudziak z bloga Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  3. We willen graag de uitzonderlijke service erkennen die we tijdens het hele herfinancieringsproces hebben ontvangen. De professionaliteit en kennis van de heer Pedro van de leningmaatschappij was indrukwekkend en werd echt gewaardeerd. De heer Pedro is een betrouwbare leningfunctionaris. In het verleden hebben we ervaring met verschillende andere banken en vonden we het proces frustrerend en vervelend. De heer Pedro deed het onmogelijke om ervoor te zorgen dat aan al onze behoeften werd voldaan en dat alles grondig en efficiënt werd afgehandeld. We hebben en zullen hem in de toekomst blijven aanbevelen.” Mr Pedro Contact E-mail:
    pedroloanss@gmail.com WhatsApp+1-510-854-9661

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zaskoczona, jakie piękne rzeczy robisz, prawdziwa sztuka! Zapraszam na mój wpis o wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peonie to moje ulubione kwiaty! A teraz jeszcze w takim romantycznym otoczeniu - przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Peonie w świeczkowej odsłonie to połączenie moich ulubionych rzeczy! 🌸🕯️ Nie mogę się doczekać, aby stworzyć taki klimat w moim domu.

    OdpowiedzUsuń