czwartek, 26 października 2017

Mini regał z serduszkami


Bardzo przyjemna praca - klasyczne decou. 
Szufladki z sercami oklejone motywem serwetki i polakierowane Bartkiem na wysoki połysk .


Szkielet regału najpierw pomalowałam matową farbą hybrydową Cadence ( Collier brown ) zakupioną w sklepie dla kreatywnych . Następnie przy pomocy szpachli do drewna Vidaron położyłam szablon Cadence i ponownie pomalowałam farbą. Te farby są rewelacyjne , gdyż nie wymagają lakierowania. Pozostawiają idealną piękną płaszczyznę o delikatnym satynowym odcieniu . Ja jednak postanowiłam polakierować ponieważ położyłam warstwę szpachli , więc chciałam uniknąć ewentualnego ukruszenia się wzoru . Zupełnie wystarczyła jedna warstwa lakieru ultramat Bartka . 

Regał ma to do siebie, że może stać w pionie lub w poziomie - jak kto chce :) 





No i to by było na tyle
 ..... jak się podoba - miło będzie jak mi o tym napiszesz, a jeśli  masz jakieś  uwagi - również chętnie poznam Twoje zdanie :) 

Inną odsłonę podobnego regału znajdziecie tutaj



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz