poniedziałek, 2 października 2017

Świece vintage Cadence


Kto mnie zna ten wie, że uwielbiam świeczki, a jak się zbliża czas jesienno - zimowy to żyć bez nich nie mogę . 
Nadarzyła się sposobność, by wykorzystać preparaty Cadence , które zakupiłam w sklepie dla Kreatywnych i zobaczyć jaką mają przyczepność na wosku. 
Po raz kolejny jestem miło zaskoczona i nie rozczarowana .

EFEKT GRANITU 


Jedna i druga farba granitowa została położona na bazę ( farba kredowa )  o identycznym kolorze   




EFEKT MARMURU



Świeczkę pomalowałam niebieską farbą kredową i na nią naniosłam tylko jedną warstwę efektu marmuru w kolorze blue


 a tutaj - na puder antyczny ( świetna przyczepność do wosku ) farbę o białym efekcie marmuru 


METALICZNY BLASK


Brązowa to extreme light  - przecudna feeria barw w zależności od  kąta padania światła


natomiast różowa to farba metalizowana  antyczne złoto  położona na różową farbę hybrydową 


NO I PROSZĘ >>> INSTRUKCJA GOTOWA  :) 



Inne pomysły na wykonanie świeczek i świeczników znajdziecie TUTAJ



2 komentarze:

  1. Bardzo lubię te Twoje świeczuszki (i nie tylko) i bardzo ładnie wszystko opisujesz - dobrze jest się czegoś dowiedzieć o preparatach i doświadczeniach z nimi! Czekam na kolejny wpis z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń