niedziela, 25 marca 2018

Warsztaty CADENCE - Łódź 2018


W sobotę 24 marca w Łodzi odbyły się pierwsze warsztaty Cadence. Były różne propozycje, ale ostateczny temat warsztatów to spękania dwuskładnikowe na betonie. Przyznam, że już troszkę liznęłam temat  produktów Cadence i kilka prac zrobiłam , ale bardzo mnie zastanawiało jak zrobić spękania na takim podłożu jak beton. Okazało się to niezmiernie proste , ale zainteresowanych zapraszam to skorzystania z takich warsztatów , a z pewnością wszystkiego się dowiecie. 
Ja postanowiłam Was do tego zachęcić tym krótkim opisem i dużą ilością zdjęć , które nie są nawet w stanie oddać świetnej atmosfery, która panowała podczas tych warsztatów .

Zanim się pojawiłyśmy sala już była przygotowana przez Ewę Warzechę ( dystrybutorkę Cadence ) oraz Iwonę Semrau ( prowadzącą warsztaty ) . 
Stanowiska pracy i produkty czekały na rozpoczęcie warsztatów .....


Jak już wcześniej wspomniałam warsztaty prowadziła Iwonka, o której już kiedyś pisałam, kiedy zaczęła się moja przygoda ze zdobieniem świeczek .... Fajna kobitka, która nigdy nie odmówiła mi pomocy i podpowiedzi co , jak i czym zrobić - to dzięki niej wiele się nauczyłam ... Bidula była dopiero co po chorobie , i chyba troszkę opuściła ją energia - ale i tak dała radę :) 
Każda z nas uważniej jej słuchała i robiła zgodnie z jej sugestiami...

 




A to mały skrót etapów pracy...






Od tego momentu zaczęła się intensywna indywidualna twórczość każdej z nas . 
Poszły w ruch farby i mazania, ciapania, tapowania, postarzania - końca nie było 😁😁




Kiedy pracuje się z mokrymi preparatami - muszą przeschnąć ....i nie ukrywam, że musiałyśmy  pomagać sobie suszarkami ...



ale....w  międzyczasie był czas na kawę, herbatę, ciastka, pogaduchy 
i ..pamiątkowe fotki 














Jak zawsze - wszystko , co dobre szybko się kończy ...
i przyszedł czas kiedy trzeba było się pożegnać.
Na koniec nasze wspólne zdjęcie i  prace 😁






Ponieważ byłyśmy bardzo głodne, więc poszłyśmy na małe co-nie-co do Manu i dalej pogaduszek nie było końca ...



Teraz na koniec trochę prywaty .... moje małe dzieło 😉😉













I to by było na tyle - mam nadzieję, że się podobało 😉









2 komentarze:

  1. Prace śliczne a przede wszystkim ciekawe lubię taki styl ... coraz bardziej intrygują mnie produkty tej firmy . Chętnie bym skorzystała z warsztatów ale do łodzi mam daleko cała wyprawa ... szkoda .A może napiszesz mały tutorial jak wykonać takie cudeńko z wyszczególnieniem konkretnych produktów . .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu , te warsztaty się odbywają w całej Polsce, tylko trzeba śledzić. Jest strona na fb Cadence Polska . Tam wszystko znajdziesz na temat tych produktów i warsztatów . Niestety nie mogę tutka na temat tej konkretnej pracy napisać, ale z pewnością niedługo pojawi się informacja jak można podobnie samemu tworzyć i się bawić :)

      Usuń