niedziela, 25 marca 2018

Wspomnie życia ...


Ta skrzyneczka to bardzo wzruszająca historia dwóch kochających się kobiet . 
Były siostrami , których bliską więź przerwała niespodziewanie śmierć jednej z nich .
Ta, która pozostała przy życiu  pokłada głęboką ufność w słowa, które są zapisane w najstarszej księdze świata - Biblii : " I mam w Bogu nadzieję, którą oni sami również żywią , że nastąpi zmartwychwstanie zarówno prawych jak i nieprawych " ( Dzieje Apostolskie 24 : 15 ) .
Z pewnością czeka na tę chwilę z niecierpliwością - podobnie jak ja 😃

W związku z tą smutną sytuacją Agatka postanowiła w jednym miejscu zgromadzić sobie zdjęcia  jak i również inne pamiątki związane z siostrą w jednym miejscu . Szukałyśmy różnych pudełek i w końcu zdecydowałyśmy , że takie będzie najlepsze . 

Zdjęcie dziewczynek z ich wspólnych sielskich , cudownych czasów wydrukowałam na drukarce laserowej i przykleiłam jak papier soft na klej do decoupage . 
Nie pasowała mi do tego klimatu pudełka żadna farba , więc postanowiłam pomieszać bejce - najpierw sosna, potem ostryga , na koniec bitum , dużo papieru ściernego i lakier ultramat . 
Nie było tak prosto, jak to opisałam, ale włożyłam w tę pracę 300 % serca - myślę, że wyszło fajnie i klimatycznie ....













2 komentarze: