środa, 27 czerwca 2018

Motyl na dłoni


Wielokrotnie byłam w motylarni i zawsze jestem pod wrażeniem tych przepięknych stworzeń, które wbrew pozorom  są bardzo silne i potrafią przetrwać bardzo złe warunki .  

Niejednokrotnie utożsamiam się z nimi , gdyż niestety nie należę do twardzieli i łatwo mnie zranić . Jednak już nie raz się przekonałam, że pomimo złych warunków i niesprzyjających okoliczności potrafię zacisnąć zęby , i choć z oczu płyną łzy prę na przód nie poddając się wichrom trosk ....

I podobnie jest z moimi motylkami - nawet jak stracą 70 % skrzydeł są w stanie pokonać bardzo duże odległości ...

Grafika dotarła do mnie od koleżanki i od razu się w niej zakochałam. Pomyślałam, że prędzej czy później wykorzystam ją w mojej pasji tworzenia - no i nadszedł ten dzień.

Wydrukowałam na laserowej drukarce , przykleiłam na klej do decoupage kilkukrotnie polakierowałam i wzięłam się za resztę pudełka. 
Wykorzystałam brązową i turkusową hybrydową  farbę akrylową Cadence  i mocno je przetarłam papierem ściernym . Jak wyschły wzięłam opalarkę i podgrzałam aby rozgrzać i przyciemnić drewniane elementy na pudełku . 




No i w tym momencie patrząc na grafikę doszłam do wniosku , że muszę ją trochę przemalować bo coś mi w niej nie pasowało ...


Po lewej stronie jest zdjęcie w oryginale , a poniżej zobaczycie w przybliżeniu jak mi to wyszło :) 
Po podmalowaniu polakierowałam jeszcze kilkoma warstwami ultramatu Bartka 



Motyla podkreśliłam lakierem 3d i jeszcze polakierowałam połyskiem Bartka 






A to zdjęcie zrobił mój mąż, tylko jego telefon nie uchwycił właściwego koloru motylka ....ale zdjęcie  jest ciekawe ..... 


Przykleiłam gałkę, którą też przemalowałam farbą turkusową i przetarłam farbą Pentartu do tworzenia efektu patyny 


Mam nadzieję, że się podoba...
 ...jeśli tak - zostaw swój ślad :) 



4 komentarze:

  1. Podoba się! I to bardzo :) bardzo nastrojowa grafika, kolorki dobrałaś do niej doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Justynko za tę ciepłe słowa 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wydobyłaś z tego obrazka to, co najlepsze - kolor! Podoba mi się niezwykle!

    OdpowiedzUsuń