niedziela, 8 lipca 2018

Zakazany owoc


Dawno , dawno temu dwoje ludzi złamali prawo Najwyższego do decydowania o tym co dla ludzi jest dobre , a co złe . Co za tym idzie zjedli zakazany owoc skazując ludzkość na pęty grzechu i niedoskonałości. Na szczęście w swej wielkiej miłości Stwórca poświęcił swojego ukochanego syna, a on z wolnej woli oddał za nas swoje życie okupując to cierniami i śmiercią.....

Takie było przesłanie mojej pracy, która pojawiła się w wyzwaniu 
DAWNO DAWNO DAWNO TEMU.....

Na drewniane serducho przykleiłam klejem do decoupage grafikę po czym całość podmalowałam czarną farbą hybrydową Cadence , aby nic nie rozpraszało głównego motywu jakim jest owoc w pętach kolczastego drutu . Wiele warstw lakieru i szlif spowodowało, że płaszczyzna jest idealnie gładka . Boki przetarłam  pastą postarzającą Pentartu w kolorze antycznego złota , a jako symbol korony cierniowej wykorzystałam siatkę hodowlaną ...
I to by było na tyle :) 
Bardzo dziękuję wszystkim, którym praca się spodobała i na nią głosowali 








A na koniec praca podświetlona zielonym światłem ....









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz