środa, 29 maja 2019

Róże w perłowym blasku


Szczerze mówiąc wierzyć mi się nie chce, że stworzyłam taką szkatułeczkę . Maleństwo 12/12 ma dużo uroku i blasku , a dla kogoś kto kocha błysk i szyk będzie prawdziwym cacuszkiem .
Bejca Cleo Bartek wpadła w moje ręce w zeszłym tygodniu , a perłowa pasta antyczna Pentartu dwa tygodnie temu . Musiałam je szybko wypróbować , więc przejrzałam grafiki róż i zdecydowałam , że ta będzie odpowiednia. Pierwotny plan był zupełnie inny. Miało się skończyć na spękaniach dwuskładnikowych Renesanu , mocno postarzone i pochlapane . To były plany , a rzeczywistość jest inna - czysto , koronkowo, perłowo i z blaskiem. Zarówno spękania jak i bejcę zabezpieczyłam woskami - na spękania poszedł Renesansu cream natural, a na bejcę Cadence .
Przyznam , że na moje oko jest ok 😍😍













10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci kochana dziękuję , ale wiesz, ze te spękania to Twoja zasługa , dzięki Twojemu odkryciu zaczęłam ich używać 😉😆

      Usuń
  2. No i tak to jest - plan, co innego, a w działaniu wychodzi co innego... no i w Twoim przypadku wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fototapety24.netczwartek, 30 maja, 2019

    Piękna szkatułka :) Osobiście uważam, że tego typu rękodzieło jest świetnym dodatkiem we wnętrzach. Na pewno wszystkim przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże ale obłędne!!! Zachorowałam. Coś pięknego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , bo się rozpływa moje serce -dziękuję pięknie

      Usuń
  5. Super blog! Zdecydowanie będę częściej do ciebie zaglądać. Kiedy kolejny wpis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło i zapraszam . Jak coś uda mi się stworzyć to zaraz o tym piszę więc zapraszam do obserwowania . Pozdrawiam . Kasia

      Usuń