czwartek, 30 maja 2019

Podstawki ceramiczne


Słoneczko świeci to mogłam w końcu zrobić zdjęcia moich wiosennych podstawek ceramicznych . 

Jakie to jest niesamowite , że ta dziedzina rękodzieła to jedna wielka niewiadoma - i wierzcie mi, że wymaga wyjątkowej cierpliwości i opanowania .

Zarówno glina jak i szkliwo  potrafią takie niespodzianki robić , że nikt by się po nich tego nie spodziewał . Tak jakby chciały powiedzieć : chcesz mieć coś ładnego ? - pokaż jak długo będziesz o to walczyć :) 

Tak się złożyło, że tym razem nic nie poprawiałam - jak zrobiłam za pierwszym razem tak mi się spodobało i zostawiłam . Podstawki będą zdobiły salon w biało-szarych barwach, w którym są pomarańczowe dodatki .Pewnie nie wszystkim przypadną do gustu, ale najważniejsze, żeby się spodobały tym , dla których są zrobione :)

Niby wszystkie jednakowe, a jednak każda jest inna - sami zobaczcie 




6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem każdy na tym blogu znajdzie bardzo dużo ciekawych informacji.Ja o tym wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudo 😍😍😍 Zdolniacha!!! Przepiękne te podstawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu , zadziwiasz mnie ilością komplementów które dzisiaj przeczytałam , chyba N nie nie zasługuje , ale bardzo się cieszę , ze moje prace tak bardzo się Tobie się podobają .

      Usuń
  3. Świetne Ci wyszły, zarówno kolor jak i same drzewa - wyjątkowo czarujące. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , ceramika mnie zachwyca swą ukrytą tajemnicą jaką skrywa pod wysoką temperaturą spalania - też byłam zachwycona jak je zobaczyłam , a szczerze mówiąc sama prowadząca miała sceptycznie nastawienie gdy zobaczyła co ja wyczyniam z kolorami 😉😆

      Usuń