piątek, 17 maja 2019

Retro - smarkatnik


Jedyną dekoracją moich parapetów , która ulega ciągłemu odnowieniu jest chustecznik. Zawsze jak sobie jakiś zrobię to na bank pojawi się ktoś ,komu się bardzo spodoba i wywędruje do nowego miejsca zamieszkania . 


Przyznam szczerze , że bardzo mi się podobał, ale wiem, że ja sobie mogłam taki zrobić, a obdarowana nim osoba niestety nie - no więc radość jest podwójna. 

Nie bardzo lubię się powtarzać w tym co robię, toteż tym razem zrobiłam sobie chustecznik w stylu retro wykorzystując papiery scrapowe , tusz i stemple. Wygląda jak poobdzierany i wydaje się, że kartki postrzępione nie są zabezpieczone, ale to tylko pozory . Tutaj poszła tona lakieru, żeby to zabezpieczyć . Tusz się nie rozmazał. Uważam , że wyszło oryginalnie i dziś już mało brakowało , a niczym świeża bułeczka dostałby nogi i wyszedł z domu - jednak muszę się nim trochę nacieszyć, i ku niezadowoleniu koleżanki trochę zostanie u mnie :) 












6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga, mam nadzieję , ze chwilkę się zadomowi na moim parapecie 😉😆

      Usuń
  2. Taki smarkatecznik może pokrzepić w trakcie choroby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie mnie pokrzepia :) Mam zapalenie zatok i krtani :(

      Usuń
  3. Dobrze powiedziane :D Żadna choroba nie będzie straszna przy takim dodatku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i zawsze zdrówka życzę 😉😆

      Usuń