piątek, 24 stycznia 2020

Ludzie z sercem ze złota


Jakiś czas temu przekonałam się , że nie warto wyrzucać resztek po papierach, nawet małych , które na daną chwilę wydają się niepotrzebne. Udało mi się z nich robić zakładki , wykorzystałam też do małych etykiet prezentowych i innych drobiazgów, których nie publikowałam na blogu . 

Dziś mam dla Was skromną propozycję z wykorzystaniem trzech papierów ( jak uczyła nas Inka ) . Wszyskie mają swoje elementy wspólne , dzięki czemu bardzo  ładnie się wspólnie komponują . 
Jednak głównym przesłaniem tej kartki jest dedykacja dla osób, które mają serce ze złota i potrafią być bardzo pomocni i bezinteresowni w świecie pełnym zakłamania i podłości. Dziękuję Wam za to , że jesteście i nie pozwoliliście mi poddać się w walce przez walkowera . Podaliście swoją dłoń w odpowiednim czasie. 








2 komentarze: