wtorek, 21 stycznia 2020

Scrapowe pudełko w stylu vintage


Skoro już dzisiaj usiadłam , żeby troszkę ruszyć z blogiem w tym roku to z biegu pokażę Wam pudełeczko, które się rodziło w bólach.

Najpierw miałam je zrobić metodą decoupage, ale jak to czasem bywa, papier robi psikusy i jakoś tak się przykleił , że zrobiły się bąble. W 99% udaje mi się to uratować , ale tym razem niestety nie, więc oderwałam i postanowiłam wykorzystać papier do scrapbookingu i zupełnie zmieniłam koncepcję. 
Tylko dolna część pozostała z tamtego pomysłu, toteż do niej dostosowałam kolorystycznie górę i tak oto pojawiło się to pudełeczko, które z pewnością można wykorzystać jako dodatek do prezentu na ślub lub jego rocznicę, a tych wśród moich znajomych co roku nie jest mało :)











2 komentarze:

  1. Pudełko w takim wykonaniu świetnie sprawdzi się jako pojemnik na drobiazgi w sypialni.
    https://dobrejnocy.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taaaak , zawsze można komuś zasugerować :P :) dziękuję :)

      Usuń