poniedziałek, 27 lipca 2020

Miłość wyrażona światłem świec


Każdy kogo zapraszamy do grona  najbliższych przyjaciół ma w naszym sercu szczególne miejsce. Nawet w Piśmie Świętym jest napisane, że nie ma większej miłości jak ta, kiedy jesteśmy w stanie poświecieć nasze życie za przyjaciół. 

Ja takich przyjaciół posiadam i w okresie pandemii przekonałam się,
 że faktycznie takimi są, bo nie wystarczy ich mieć,
 lecz trzeba czuć tę przyjaźń w działaniu ...

Świeczki które dzisiaj Wam pokazuję wykonałam z myślą o nich wszystkich jako symbol mojej wdzięczności za to , że są. Do kogo trafią jeszcze nie wiem, ale wiem, że mają w sobie całe moje serce i miłość .

Przy okazji tej pracy pokażę Wam różnicę między dwoma różnymi preparatami , które są przeznaczone do decoupage. Sójrzcie najpierw na to zdjęcie .



Nie trzeba być specjalistą, żeby zobaczyć, 
że na świeczce po lewej stronie jest coś nie tak.

Otóż zrobiłam eksperyment i posmarowałam czyste  świeczki w tym samym czasie dwoma preparatami. Po lewej to klasyczny klej do decoupage 3 w 1 , który świetnie sprawdza się w pracach na drewnie , bądź na innych powierzchniach wcześniej pomalowanych farbą 
( na świeczkach też nie każda ładnie kryje ) . 
Jak widzicie preparat sie rozwarstwia i nie ma dobrej przyczepności.


Inaczej jest ze świeczką po prawej stronie. 
Na niej nie dostrzegamy żadnych nieprawidłowości. 

Klej do świec Renesans - bo o nim mowa -  świetnie się sprawdza i ma idealną przyczepność. Świeczki nie trzeba wcześniej  malować  żadną farbą.  Można od razu go nałożyć i mamy gotowe podłoże. Pokryłam nim także wcześniej przyklejony papier, aby zabezpieczyć przed zniszczeniem , w związku z tym nie ma potrzeby lakierować pracy - co jest niezbędne w wypadku prac na innych powierzchniach . Nie jest toksyczny i podczas spalania nie utleniają się żadne związki , które szkodzą zdrowiu. 


Zdecydowanie polecam ten preparat wszystkim pasjonatom zdobienia świec metodą decoupage.

Jak już wcześniej wspomniałam świece można malować też farbami kredowymi - i własnie je wykorzystałam do pomalowania pozostałej powierzchni 
( już po przykeljeniu i zabezpieczeniu papieru ) 









Kupujcie świeczki, klej do świec , papier, kilka farbek  i zyczę miłej zabawy :) 

4 komentarze: