piątek, 30 października 2020

Otulona motylami ...


 Dziś za oknem szaro-buro , ja też nie czuję się najlepiej i mam tylko nadzieję, że nie złapałam korony.

Niedawno skończyłam tę pracę i przyznam, że początkowo chciałam montować rączkę, ale doszłam do wniosku , że jednak zostawię ja w takiej wersji . Czekoladowniki to bardzo przyjemne drewienka , bo można je wykorzystać do wszechstronnego prezentu - od czekolady po piękną biżuterię . Można też w środku przykleić sobie magnesy , które rewelacyjnie trzymają i piórnik gotowy.

Surowe drewno pomalowałam bejcą rustykalną  , potem farbą kredową Cadence wash effect , a na koniec pociągnęłam delikatnie suchym pędzlem turkusową hybrydą . 

Grafika to cudo od Craftskryni. Położona jak zawsze na jeden z moich ulubionych klejów do decoupage To kolejna praca z zaststosowaniem tego motywu. Na koniec jak zawsze dopracowanie , które polega na wielokrotnym lakierowaniu i szlifowaniu , aby zachować efekt wtopionej grafiki. 

Przyznacie , że ten motyw  jest piękny, prawda ? 

Poprzednią, w zupełnie innej tonacji  możecie zobaczyć tutaj 









4 komentarze:

  1. Znalazłaś przepiękną grafikę do swojego pudełeczka , praca z charakterem, cudna,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Grafika jest z Craftskryni . To jedno z niewielu miejsc w którym można znaleźć przepiękne motywy do swoich prac . Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepiękna grafika. Bardzo podoba mi się jej przekaz.
    https://semhub.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ma pani piękne prace i w związku z tym mam pytanie jak wygląda ostatnia warstwa lakieru to wyszlifowana powierzchnia i na nią jeszcze raz lakier czy zostawiamy szlif papierem i koniec? Pytam bo dopiero zaczynam przygodę z decoupage. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń