środa, 25 marca 2020

Lekkość motyla


Jak to dobrze, że kiedy wygrałam konkurs w jednej z grup decou mogłam skorzystać z przepieknej kolekcji grafik od Craftskrynii i zostawiłam te smaczki na potem. Właśnie teraz to " potem " okazuje się najlepszym czasem do tworzenia . 

Motyle zawsze mnie urzekały, więc nic dziwnego , że są moim znakiem graficznym . Dziś unoszą mnie nad ziemią i może dlatego tak często jestem oderwana od rzeczywistości .......

Tym razem wybrałam pudełko zamykane na drewniany kołeczek . Grafikę przykleiłam na klej do decoupage Pentartu a dół pomalowałam oliwkową bejcą, po czym domalowałam farbami akrylowymi Cadence  tak, by wraz z grafiką tworzyło jedną całość. Lakier połysk Bartka dodał smaku grafice, a na resztę zastosowałam połączenie połsku i ultramatu . 











21 komentarzy:

  1. Śliczna ta grafika jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafika bardzo piękna i pomysłowa, idealnie pasuje do tej szkatułki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choc to szkatułkę robiłam pod grafikę , bo to ona zawsze nadaje ton pracy :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej, skrzyneczka z grafiką cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta grafika. Cudownie to pudełko zrobiłaś 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesto jest tak że grafika robi większość pracy -Dziękuję ❤

      Usuń
  5. Mistrzowsko domalowałaś dół do tego motywu! to cała zabawa - na tym to polega - świetna praca! Decoupage - wciąż mam sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inka. Ta zabawa w malowanie bardzo mnie kręci 😉😘

      Usuń
  6. Przepięknie wyszło :) Faktycznie motyle to Twoja miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.Motyle są wyjątkowe i pełne uroku ❤

      Usuń
  7. Cudna praca! Fantastycznie zgrałaś to wszystko w jedną całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:) Mam tę grafikę, czeka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wykorzystałaś tę grafikę. Pudełko jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń