czwartek, 8 września 2016

Obrazki sportowe

Zabieram się powoli za dokonanie jakichś zmian w pokoju mojego syna. Już ściany pomalowane, i trochę ogarnęłam ilość mebli - wywalone drugie, zupełnie niepotrzebne biurko, no i łózko z dwupiętrowego zrobiło się normalne :P Córka mi z domu wyfrunęła, niebawem już na swoje włości , więc powrotu nie będzie - można przerabiać na styl dla chłopaka. szaleć nie będe , bo to nie w moim stylu, poza tym tam jeszcze urzęduje też tatuś , więc niestety i tak nie mogę zrobic tak, jak bym do końca chciała :) 
Wpadłam na pomysł stworzenia sportowych dodatków - oczywiście za Bartka aprobatą. Półka - deskorolka -  niebawem będzie się robiła, postaci chłopaków na desce w różnych pozach też zamówione....a w między czasie zrobiłam mu kilka obrazków ....oto i one.



   To nie było trudne zadanie. zakupiłam podkładki w kwadratowym i prostokątnym kształcie. Wzięłam od Bartka szablon, który mu kiedyś kupiłam i przy użyciu  szpachli do drewna firmy Vidaron nałożyłam szpatułką na podkładki. Potem, gdy szpachla była całkiem sucha - na następny dzień każdą z nich pomalowałam na inny kolor podkładowy - grafitowy , szary, niebieski i kawowy . Jak wyschła farba przetarłam świeczką , potem nałożyłam te same kolory , tylko w innej kombinacji ....chwilę później w ruch poszedł papier ścierny .... Reszta to sama zabawa, gdyż uwielbiam zabawę z kolorem, a jeszcze teraz mam więcej różnych past, więc jest super.  Tym razem użyłam tych trzech .....


I tak , oto przy niewielkim koszcie, a mojej wielkiej radości powstała mała rzecz - a cieszy...
Jeśli ktoś by chciał - zapraszam , proszę napisz do mnie , a zrobię :) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz