niedziela, 23 kwietnia 2017

Misiek dla noworodka


Niedawno urodził się nowy obywatel - Mateuszek. Mama bardzo dzielnie go sama urodziła, choć chłopczyk miał rozmiary niczego sobie. Trzeba było szybko reagować i wziąć się do pracy , bo koniecznie chciałam przekazać pudełeczko w szpitalu. Nie bardzo się orientuję , jaki wystrój maluch będzie miał w pokoju, ale mam nadzieję, że jakoś wpasuję się w kolorystykę i styl. Wykorzystałam farby kredowe Daily art - paseczki zrobiłam przy pomocy taśmy malarskiej , wszystko przetarłam papierem ściernym 80, przykleiłam motyw serwetki , polakierowałam wielokrotnie i na koniec zawoskowałam woskiem Stamperii . I już ...






Zrobiłam też po raz pierwszy kartkę w 3D - nie ukrywam, że podparłam się pomysłem z Inspirello. 



 napis nie koniecznie mi się uda, ale reszta - uważam , że tak :) 


2 komentarze: