sobota, 15 kwietnia 2017

Krem tłusty do twarzy i ciała z naturalnych składników



No i jest mój pierwszy raz. 
Dwa pojemniczki na krem sobie przyozdobiłam odlewami z foremek silikonowych i wax pastami Pentart.... ostatni to zwykły sznurek plus dekorek na którym przykleiłam fragment motywu z serwetki :) . 
Jeśli chodzi o gwóźdź programu - to tłusty krem na bazie naturalnych składników
Czekałam na zamówienie , które złożyłam jak małe dziecko na upragnioną zabawkę ...



Wszystko pięknie hermetycznie pozamykane - pierwsza liga, żadna ściema. 
Oczywiście zaraz wzięłam się do tworzenia mojego pierwszego samodzielnie zrobionego kremu.
 Masło shea, masło makadamia , masło kakaowe , olej kokosowy , potrójny kwas hialuronowy , olej lniany , zapach pomarańczowy ... 
Oczywiście , jak to ja, nakręciłam się na maxa, i teraz w kolejce czeka krem nawilżający - ale muszę dokupić kilka składników - koszyk już jest zapełniony, tylko kasiorki brak ....☺





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz