wtorek, 20 listopada 2018

Metamorfoza starego pudełka tekturowego


Gosia , to zwariowana miłośniczka różnych gadżetów. Sama dba o to, by gromadzić dodatki , ale nie takie oczywiste, dostępne od ręki. Lubi rzeczy wyszukane - od kilku lat razem jeździmy razem na Spalski jarmark staroci i wiem, gdzie buszuje :) . Odkąd zajęłam się rękodziełem to systematycznie podrzuca mi coś do przeróbki. Ja to uwielbiam, choć czasem nie jest z nią łatwo, jednak najczęściej słyszę : daję Ci wolną rączkę .
Tym razem przyniosła mi takie pudełko


oraz informację : interesuje  mnie kolor - jasny róż z akcentem róż .
Otworzyłam więc moją walizę z serwetkami i zatopiłam się w poszukiwaniach . Jak już wybrałam , wzięłam dekorek ,który kiedyś kupiłam w Opolu za grosze na pchlim targu ,  przykleiłam klejem do decou , pobrudziłam pudrami antycznymi Cadence i wysłałam Gosi na potwierdzenie - gdyby nie chciała, to miałabym co z tym zrobić


odpowiedź brzmiała : nooooooooo  .... 
NOOOOO to wzięłam się dalej do pracy . Teraz już miałam jakiś plan działania. Całe pudełko pomalowałam  różową kredową farbą Daily Art , polakierowałam kilkakrotnie ultramatem Bartka . Myślałam, że na tym poprzestanę, ale po przyklejeniu tego dekoru wszystko wydawało mi się mdłe i bez życia. Napisałam Gosi, czy reflektuje na koronkę, ale nie chciała. Przekazałam jej swoją wizję i się zgodziła. Znowu sobie pomyślałam, żę jesli całość jej się nie spodoba to zostawię to sobie, a jej zrobię nowe. Jako bonus dodatkowo wykorzystałam ten motyw, żeby stworzyć formę obrazu na sztaludze .... 
Wiecie kochani, kocham tą moją pasję tworzenia  i tak bardzo bym chciała, żeby to stało się moją metodą na pracę, ale niestety nie da rady, więc cieszę się, że mogę obdarowywać innych - to jest radość podwójna, to jest wartość dodana mojej twórczości :) 
aaaa, Gosia mi właśnie napisała ciepłe, pełne wzruszeń słowa - i cóż więcej trzeba .... 










9 komentarzy:

  1. Cudny komplecik. Zdradzisz gdzie kupiłaś sztalugę i malutkie podobrazie? Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za te miłe słowa. Sztalugę w komplecie z podobraziem kupiłam w sklepie KIK, ale widziałam kiedyś w Empiku :)

      Usuń
    2. Dzięki Kasiu, muszę się rozejrzeć.

      Usuń
  2. Cudne!!! Wszystko!!! Wspaniały odcień różu, detale!! Zachwyca mnie bardzo! Bardzo kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka Ty się idealnie kojarzysz mi z takimi klimatami :) Ciepła , przytulna i pełna delikatności oraz wrażliwości :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właścicielka też bardzo zadowolona - dziękuje serdecznie :)

      Usuń
  4. Różowy i róże ...uwielbiam:)) Cudne jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób znam, które się wymawiają, że nie lubią , a kiedy przyjdzie co do czego , to rzeczywistość wygląda inaczej - dzięki bardzo :)

      Usuń