poniedziałek, 12 listopada 2018

Słodki sen w rustykalnym stylu


 Jak byłam małą dziewczynką uwielbiałam wielkie kokardy - w każdej postaci - nigdy mi to nie przeszkadzało, a moja mamusia zawsze mi mówiła, że to przesada. Jeśli myślicie , że słuchałam tych komentarzy, to jesteście w błędzie - ja je kochałam i już :) 

Kiedy zobaczyłam tę grafikę od razu pomyślałam, że brakuje tutaj kokardy -właśnie  takiej wielkiej przesadzonej troszkę ....I co się stało ? 

Kupiłam Mireczce klej do decou i gdy przyjechała go odebrać przywiozła mi w prezencie kilka odcisków z foremek silikonowych - ku mojej uciesze pojawiła się wśród nich ta piękna , duża kokarda. Przyszłam do domu i zabrałam się do pracy i już wiedziałam gdzie ją wykorzystam .

Początkowo miałam zupełnie inny plan niż ten , który stał się rzeczywistością. 
Przespałam się z tematem i doszłam do wniosku, że ta dziewczynka  może chciałaby mieć takie dużą drewnianą skrzynię w kształcie łóżka  - bo ja bym taką szczerze mówiąc nie pogardziła  ....

Wieko to prosta forma - grafika na klej do decou i tona lakieru połysk Bartka  , zaś cała reszta to mieszanina bejcy rustical, farby hybrydowej antyczna biel ( efekt starej farby i splash ) oraz metalicznej farby extreme light antyczny orange - no i oczywiście lakier, ale tym razem ultramat .

Mam nadzieję, że stare drewniane łóżko to dobra propozycja na słodki sen w stylu rustykalnym 










Kordę pomalowałam tylko farbą metaliczną 






6 komentarzy:

  1. Cudna szkatułka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna. Wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale CUUUUUUUDO Kasiu!!! Po raz kolejny brak mi słów. Wspaniale Kasiu dobierasz grafiki, a wiadomo od wyboru wzoru dużo zależy. Uzyskałaś wspaniały efekt, aż sama bym teraz położyła się :))) Kokarda rewelacja, ja zresztą uwielbiam kokardy pod każdą postacią więc Twoja praca skradła mi serce w całości :)). Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Justynko, TY lejesz mi miód na moje skołatane - ostatnimi czasy - serce . Bardzo Ci dziękuję za te cudowne słowa :)

      Usuń