środa, 14 listopada 2018

Lampion antyczne złoto z pastą kryształową Cadence


Zapowiadałam wcześniej, że będę robiła różne doświadczenia z pastą kryształową Cadence .

Podstawą pracy po raz kolejny jest zużyta świeczka z Ikei - a raczej szklane opakowanie , które mi po niej zostało ....
Tym razem chciałam zobaczyć jak będzie się prezentować w połączeniu z elementem decoupage i postarzone odpowiednimi do tego preparartami. 

Zaczynając od początku ....
Na czystą szklaną powierzchnię przykleiłam motyw kwiatowy z papieru ryżowego . Zależało mi tylko na zarysie motywu dlatego nie podmalowywałam tła . Kiedy klej do decou wysechł, dwukrotnie położyłam cienką warstwę pasty kryształowej ( drugą kładziemy wtedy, gdy pierwsza przeschnie ) .
Ponieważ powierzchnia tej pasty jest chropowata ,używając preparatów do postarzania unikamy tworzenia tego samego efektu po całości . Mocniej przecierałam elementy wypukłe.
Tak to wygląda bezpośrednio na szkle 


 Można kombinować czym się da - ja chcąc stworzyć lampion, który świecąc będzie przypominał stary antyk wykorzystałam wosk białe złoto oraz bitum Cadence 












Do mojego antycznego świecznika , w którym stare szkiełka się wytłukły jest idealny . Rozumiem, że nie wszyscy lubią takie brudasy ...
Wyobraźcie sobie jak pięknie będzie się prezentować kiedy zrobię już cały - 6 lampionów .... na pewno pokażę .
Dwa poprzednie lampiony z tą pastą znajdziecie w chmurce LAMPION .
Preparaty Cadence kupuję w sklepie dla kreatywnych



2 komentarze: